Hår?

Jag behöver en ny look.
Jag är, som alltid, less på mitt hår.
Less på min näsa också för den delen.
När jag ändå håller på så kan jag väl säga
att jag är less på mina fräknar också.
Ni tror säkert att jag kollar mig varje dag i spegeln och grinar.
Men så är det inte.
Jag tycker att jag ser bra ut. Jag har haft tur :D
Haha
Men lite ändringar skulle inte göra något.
Jag blir aldrig nöjd.
Jag vore vara glad över att jag lever och är frisk!
Men ändå så är jag så besatt av hur jag vill se ut.

Nää, nu var det hår jag hade tänkt prata om.
Ska googla fram lite bilder på vad jag funderar över i hår väg.

Rött hår är jag lite sugen på... Men då tycker jag att håret ska vara längre.


Är även, som vanligt, sugen på en hårförlängning. Men det är ju så dyrt!

Eller så här:


Eller så här:


Eller lite ljusare.. Inte riktigt som på denna bild,
men liknande men med mer mörk i än ljust.


Eller var inte krulla till kaluffsen på heltid?


It´s not easy to be me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0