ledig ledig ledig ledig ledig

Sådärja.
Nu är jag ledig igen :-)
Min lediga tid började igår klockan 21:00
Somnade tidigt igår och vaknade sent idag.
Har sovit jätte många timmar alltså.
Väldigt skönt men ändå konstigt att jag kan sova så förbannat mycket.

Jag har ännu inte målat mina fula naglar.
Kanske tar jag mig tid att göra det idag.
Det är så tråkigt. Så gör jag det så fult så att
hälften av all färg kommer på fingrarna istället.

Vad ska jag göra idag då?
Hoppas syster med barn kommer och hälsar på.
Sen hoppas jag på att jag träffar resten av syskonskaran idag.
Jippiiiii !

Nä, nu ska jag städa här..
Eller ska jag duscha först?
Nä, så här får det bli.
-Äta frulle.
-Duscha.
-Städa.
-Tvätta kläder.
-Sen vet jag inte mer.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ringer dig sen när det är promenaddags :)

2010-10-18 @ 12:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0