lis(t)a

Nämn något som gjorde dig glad igår: Igår? Vad gjorde jag igår? Om det var igår jag var med Linda & Patrik så var det i af väldigt roligt. Näää... vad gjorde jag igår!?
Vad gjorde du kl 08 i morse? Slutade jobba.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Satt här
Det sista du sa högt? Älskar dig också, hej då
Det senaste någon sa till dig: Älskar faktiskt dig jätte mycket, skriver sen, eller jag ringer.
Vad har du druckit idag? Mjölk, vatten, thé och ramlösa
Vad var det senaste du åt? Mörk choklad, apelsin smak, den var godkänd
Vad var det senaste du köpte? Ramlösa, pizza och mörk chokladen
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun
Vad är det för väder hos dig nu? Höstigt och kallt. Iiiiis vindar där ute
Godaste glassmaken? Jordgubbssmak eller kanske choklad smak.. eller vanilj..
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Njää, kan jag väl inte påstå
Sover du tungt? Oftast
Drömmer du mardrömmar? Jaaa :-( 
Trivs du med ditt jobb? Ibland, ibland inte... så jävla dåligt betalt!!!
Favoritklädsel? Gillar att gå hemma med inte allt för mkt kläder, det är livet
Favoritlåt just nu? hmm
Vad ser du om du tittar till höger? vägg
Vad gör dig glad just nu? Att det snart är måndag! Denna vecka gick förbannat jävla fort!
Vad ska du göra härnäst? Ta på mig "jobbar kläderna" sminka av mig, borsta tänderna och gå och jobba
Höger el vänsterhänt? höger
Humör just nu? Lite så där... längtar tills jag är ledig :D
Favoritgodis? Choklad sitter ju aldrig fel... eller jo, på rumpan och låren vill sånt där
gärna sätta sig på mig... grrrrrrr

Kläder just nu? Just nu har jag på mig legging, t-shirt och morgonrock... och filt
Sommarplaner? Det är ganska långt till nästa sommar.. men något kul blir det allt
Hur många kuddar sover du med? 1
Morgon eller nattmänniska? Både och. Det går i perioder
Vad är viktigast för dig? Min sambo, familj och vänner
Är du kittlig? Joo
Snarkar du? Nää
Stjärntecken? Lejon
Äckligaste insekten? Hmm...mygg och deras släktingar... hatar dom där blodsugande krypen
Stökigt el välstädat? Hellst välstädat, men har det inte alltid så... jag och min sambo är ganska stökiga av oss, jag stökar och han grisar och det kan sluta hur som hellst
Vad längtar du mest efter just nu? Måndag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0