money money money

Jahapps. Är salva tiden här nu?
Mitt fejs är torrt och behöver salva.
Fan.
Jag behöver en utlands semester på minst en vecka,
hellst tre. Vem vill följa med mig? Ska jag åka själv?
Såg att blondinbella gjort slut med sin nisse-pisse.
Hon ville också åka på semester och funderade på att göra det själv.
Kanske kan hon och jag åka tillsammans?
Det vore så himla roligt asså!
Sen är hon ju svag för norrlänningar.
Jag är det närmaste riktig norrlänning hon kan komma.
Jag anser inte att hennes nisse-pisse verkade speciellt
norrländsk, han kom ju från örnsköldsvik va?
OOOH så lååångt upp i landet asså!
Sen tyckte hon att han såg samisk ut?
"Nisses fina samiska drag"
Hahaha, tillåt mig att skratta.
Många samer brukar ha väldigt vackra drag.
Nisse ser ju mest efterbliven ut om jag ska vara ärlig.
Jag har för lite att göra när jag kan blondinbellas blogstory.
Nu kan vi allaihopa skratta åt mig, hahahahahaha.

Nä men du, blondybell, ska vi dra på semester?
Pax för att du bjuder!
Jag sa först, du bjuder!
Så kan jag köpa en väska till dig för min månadslön?
Du kanske kan få ett par snygga skor också om jag
hinner sprara två löner innan vi drar?
Svartsjuk? Jag? Nääää...

Nä men jag glädjs med dom där bloggerskorna som
tjänar stora slantar för att skriva blogg.
För jag vet att hade jag kämpat med något så
hade även jag kunnat bli framgångsRIK.
Samtidigt som jag önskar att jag var någon av
alla människor i världen som har massa pengar.
Alla har kämpat. Okej, kanske inte Paris Hilton,
men vafan vem vill vara hon? En liten knarkhora
som bara festar och slänger pengar på dyr dricka.
Det är väl ingen idé att gå att tjura för att någon
annan lyckats och tjänar massvis med pengar till på köpet?
Nej! För jag vet att även jag kan bli rik.
Klart jag kan! Om jag vill och kommer på något sätt att bli det.
Alla kan bli rika. Det är jag övertygad om.
Jag gillar pengar.
Imorgon är det löning.
Jag vill inte spara till allt dyrt jag vill köpa :-(
Jag måste komma på en plan som gör mig rik!
Jag vill bli rik, inte känd.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0