natt. lördag natt. eller okej. lördag kväll. sen kväll.

Gästerna har nyss åkt hem.
Ensam kvar är jag.
Sambon med.
Men han sover gott sen några timmar tillbaka.
Jag känner mig ensamast i världen.
Jag känner mig så ensam så jag bara vill grina.
Ibland är det skönt att vara ensam.
Men inte alltid.
Inte nu.
Det är lördag.
Lördag för fan.
Då ska man absolut inte vara ensam.
På veckodagarna är det ok att vara ensam.
Men inte på en lördag.
Nej nej.
Det är nästan så att jag tar på mig dans skorna,
hoppar in i en taxi och drar på arran och dricker öl.
Nästan sa jag.
Jag vill inte vara ensam.
Inte nu.
Det är väl lika bra att jag slår på en film då.
En böl film.
Jag ska gråta.
Ooh vad jag ska gråta.
Gråta och tycka synd om mig själv.
I min ensamhet.


Kommentarer
Postat av: Peka

Det är väl bara att ta upp telefonen och ringa nån! Ja helst nån kompis då kanske ;)

2010-10-23 @ 23:34:33
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: nina

mäh du skulle ha följt med oss då :)

2010-10-23 @ 23:48:58
Postat av: nina

fast du blev kanske less på saga därpåslutet? hehe

2010-10-23 @ 23:49:31
Postat av: Anonym

Din lilla "martyr" ja de är synd om dig.

Men jag såg Tonne i en firmabil vid 2:tiden idag,är det inte synd om honom jobba jämt.

2010-10-24 @ 02:22:45
Postat av: nina

hehe..ja lisa jobbar ju inte hon lever ju på socialbidrag elle hur :P

2010-10-24 @ 21:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0