natti

Satt och skrev ett inlägg.
Tog mig säkert en timme.
Än är inlägget inte klart, haha.
Tänkte gå och lägga mig så började jag skriva.
Skriva, skriva, skriva.
Medans jag skrev om en sak kom jag på en annan sak
jag skulle skriva om när jag skrivit klart om det jag skrev först om.
Men såklart när jag skrivit klart det jag skrev om så var det
jag skulle skriva sen om som bortblåst. Hänger ni med?
Nå väl, när jag glömde bort vad jag skulle skriva och inte kom på det
igen så blev jag less och gav upp.
Fortsätter imorgon igen. Om jag hinner.

Faaan, glömde bort att jag skulle spendera mindre tid vid datorn.
Men nu har jag ändå skrivit om något bra.
Så då räknas det inte?
Att skriva är ju aldrig dåligt. Elle huh?

Nä, nu ska jag lägga mig, detta är alldeles
för sent för en tant som mig.
God natt ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0