torsdag.

Hej är sitter jag och är sent uppe. Igen.
Men jag tror faktiskt att jag ska lägga mig alldeles strax.

Idag har jag haft kontakt med, på ett eller annat sätt & träffat dom allra
viktigaste människorna i mitt liv. Några få saknas dock.
Men ändå. Hur underbart är inte det!?

Sen tänker jag mycket på D-I-G.
Allt kommer bli bra.
Snart är du frisk igen.
Går något fel så vet jag fan inte vad jag tar mig till.
Har inte bekantat mig så mycket med den tanken då
jag tror att du snart är frisk igen.
Men tanken har snuddat mig och det gör mig livrädd.
Du är här för att stanna.
Så känns det.
Det finns som inget annat alternativ.
Du har berört så många människor i ditt liv.
Du har lärt oss att se livet från ett annat perspektiv ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0