lis(t)a 2

  • Vilken svordom använder du mest? Vet inte, fan, helvete, satan, piru, fitta, kuk... allt
  • Äger du en iPod? Nix
  • Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Just nu på 20:30 så jag inte ska missa jobbet :p 
  • Hur många resväskor äger du? En
  • Använder du flip-flops? Mina systrar kallar mig för lisa flip-flop, gissa själva
  • Var köper du dina matvaror ifrån? Konsum oftas, men hellst på ica
  • Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Bägge
  • Vilken var den senaste filmen du såg? I Love you Philip Morris
  • Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?  Bägge, men inte vilken barnfamilj som hellst 
  • Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Det första jag tänker på är resa 
  • Har någon någonsin kallat dig lat? Haha joo
  • Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej
  • Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Äger inte ens en cd-spelare, vem gör det? 
  • Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Pink är ju bara för grym
  • Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Njaa... kanske, men jag delar vl inte med mig om det i såfall :p 
  • När var senast någon stötte på dig? Haha
  • Vad åt du till middag senast? Pizza
  • Använder du huvtröjor? Joo
  • Kan du vissla? Jorå
  • Vem var den senaste som ringde dig? Tony ringde mig just och precis 
  • Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Gillar det mesta hemska men när jag väl sitter i en hemsk karusell önskar jag att jag var nere på marken istället och vill gråta 
  • Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Jaa säkert... men med dom jag umgås med betyder mest och så länge inte dom snackar skit om mig så gör det inget :-) 
  • Vilket riktnummer befinner du dig i? 0980
  • Tittade du på tecknat när du var liten? I still do 
  • Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Haha, lule kanske ? 
  • Hur många syskon har du? 3 alldeles underbara ;-) 
  • Är du blyg inför det motsatta könet? Haha... nja, är alltid lite blyg för människor jag inte träffat så mkt 
  • Vilken film kan du alla replikerna till? En del :D Shrek filmerna tex.... 
  • Äger du några band t-shirts? Nää... eller jo  
  • När flög du senast? Juni nångång 
  • Hur många stolar står kring ditt köksbord?
  • Läser du för skojs skull? Ja
  • Pratar du några andra språk? Skämt pratar på finska 
  • Diskar du din egen disk? Jaa, eller jag och min sambo gör det 
  • Har du gråtit offentligt? Njaa... jag vet inte
  • Har du en stationär dator eller en laptop? Stationär
  • Försöker du alltid lära dig nya saker? Kul att lära sig något nytt 
  • Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Jo, men inga piercingar :s
  • Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Dejt?
  • Kan du kasta macka? Ja har man rätt sten så :D
  • Har du någonsin varit på Jamaica? Näe
  • Vad har du med dig in på bion? Något att dricka, poccån och kanske karra 
  • Vem var din favoritlärare och varför? Anki. För hon trodde på mig 
  • Har du dejtat någon av en annan religion? Nixpix
  • Vad har du för väder?  Höstigt
  • Har du en blogg? Jepps
  • Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Idrott och bild 
  • Gillar du att flyga? Njaa... är lite lättskrämd, men annars är det kul och kolla ner på jorden
  • Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Ärlighet
  • När sov du senast på golvet? Haha, det var nog längesen
  • Vilken är din favorit drink? Vita ryssen kanske 
  • Gillar du din boende-situation? Jo
  • Vilken är din mammas hemstad? Hemstad och hemstad, hem by, Mertajärvi 
  • Din pappas hemstad? Hemby... om det en är en by, paloojoensuu
  • Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 6 timmar i af 
  • Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nää
  • Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Jaa, jag var inte den som satt tyst i af
  • Vilken är din favoritfrukt? Banan och mandariner när dom är sura 
  • Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Eh nä 
  • Hur gammal blir du nästa födelsedag? Då blir jag 24 år gammal 
  • Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Nää ni ser ju själva :p 
  • Tror du på liv på andra planeter? Hade dom inte hittat en planet som liknar jorden nyligen? 
  • Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Tony, antagligen 
  • Tror du att Gud är man eller kvinna? Man har ju fått för sig att det är en han 
  • Vad var det senaste du åt? Choklad
  • Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Nja, beror nog på vem männskan är 
  • Hur valde dina föräldrar ditt namn? Inegn aning! Mamma tyckte Lisa var fint 
  • Gillar du senap? Inte så värst... men envisas med att ha det på korv med bröd
  • Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Tror att det aldrig blir bra... :p 
  • Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Jag vill göra det men vet inte om jag skulle våga när jag väl var där
  • Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Jaa du... 
  • Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
  • Tycker du om att krama folk? Inte vem som hellst 
  • Skulle du säga att du är trendig? Nej det kan jag inte påstå 
  • Äger du en digitalkamera? Ja
  • Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Julia Roberts (?!) i af
  • Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Nää, jag kan själv vara så och jag vet att när jag gör det är det inte peronligt riktat så, nää 
  • Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Dom flesta jag läst, men senast Mera Kackel 
  • Tycker du att du är attraktiv? Jepps
  • Vad är du allergisk mot? Inget
  • Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Men näää 
  • Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Inte vettja, Lars kanske
  • Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? I don´t care... jag har bara trist men nu måste jag dra! Hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0