ididididididioti

Tjabba tjena hallåååå!
Idag har jag varit duktig och känner mig stolt över mig själv.
Det är viktigt, det ska man göra.
Känna sig stolt över sig själv när man gjort något bra asså.
Daaaaamn I´m good.

Jag har mer läsare än vad jag gett bort mitt lösen?
Hur kommer de sig?
Tjallar ni mitt lösen eller vafasen är det frågan om? Hehe

Nä, men jag ska snart, nångång, ta bort lösenordet
så denna blogg blir allmän igen.
För jag förlorade, såklart, massa läsare när jag gjorde
bloggen lösenords skyddad.

Ett tag till ska den vara lösen skyddad.
Måste känna ordentligt hur det känns egentligen.

Bara för att någon ANONYM idiot tönt skriver lite
konstiga saker till mig då och då behöver väl inte jag
stänga min blogg så där?
Problemet är ju hos den personen och inte hos mig?
Men på något sätt känner jag mig kränkt.
Eftersom det känns som att den personen känner,
eller känner till mig ganska väl.
Det stör mig nå enormt.
Som jag skrivit nångång förut så är det helt okej
om man skriver något, hur elakt som hellst till/om mig,
bara man själv kan stå för det och visa vem man är.
Det är så fegt att hålla på så där.
Sen vill jag inte granska kommentarer innan andra ser dom.
Om någon vill skriva något otrevligt eller elakt,
fine, gör det. Det är inte mitt fel om någon inte tycker som jag
eller om personen tycker jag är en idiot. Sprolla!
När man håller på, på det där sättet så tycker jag att det visar
mest hur personen som skriver något elakt är.
Antar att det oftast är personer som mår lite dåligt med
sig själv som gör på det sättet.
Kränker andra för att själv känna sig bättre?
Kanske ska jag tycka synd om folk som är otrevliga i onödan?
Nååå, stackars dig. Hatar du verkligen dig själv så mycket?
Kom så får jag ge dig en kram!
Sen blir jag så irriterad. Varför måste denna/dessa människor
läsa min jävla blogg då om det bara stör dom?
Dom/den måste ju gilla mig så pass att dom söker sig till min blogg
och sen när dom/den ser en bild på mig hur jädra snygg jag är så
blir dom så arga för att dom själva är så fula och då vet ni,
då blir dom arg på mig och måste vara taskiga.
Ja men så är det ju!
Nu löste jag problemet!
Nää, skämt åsido.
Nu ska jag sluta skriva för jag märker att denna historia kan bli hur lång
som hellst och ska det ska bli mer ointressant än så här så
måste jag nu lägga punkt. Punkt slut.

Försökte ladda upp bilder, men det gick inte.
Så tyvärr. Sorry!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0