bjööörn

Ikväll kom jag tillbaka till byn igen.
Det var riktigt skönt och riktigt roligt ute i skogen.
Längesen jag suttit och spelat kort i timmar.
Det gjorde vi alltid förr i tiden. Och jag älskar att bara sitta och spela.
Det är så rooooligt. Några öl slank visst också ner.
Min mommo blev ganska så full, hehe.
När jag var på min andra öl och mommo trodde att jag bara var på min första.
Så sa hon; Dricker du ännu på den där!?!?
Haha, hon är rolig.

Och gissa.
NI KAN JU INTE GISSA.
Tror ni inte att dom hittade FÄRSKT björnbajs idag där i skogen vars vi är.
Jopps, det gjorde dom.
Tur att jag fick veta det först när vi kom tillbaka till stugan.
Annars hade jag ju INTE vågat promenera själv ute i skogen.
Bara tanken på att möta en björn i skogen.. fifasen.
Det är det att jag vet ju fan inte vad jag ska göra om jag möter herr björn.
Eller, jag vet ju inte vad björnfan gör om han möter mig i skogen.
Eller ännu värre en hona...

Nää...

Bilder landar i datorn på söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0