girig

Hejhejhejhejhejhej.
Jag måste nog byta jobb!
Fan, jag tjänar så dåligt som personlig assistent.
Speciellt när man jobbar åt komunen......
Tar hundra år att jobba upp sig till en hyffsad lön.
Och så länge tänker jag inte jobba för att få pengar som jag förtjänar.
Jag tycker inte att mina pengar räcker till.
Känns som att jag bara kan unna mig en lite dyrare sak i månaden
med min mini lön. Skulle jag ta lån till tex bil/skoter/stuga,
vilket jag vill göra så skulle jag ju få leva som en kyrkråtta jävligt länge.
Okej, stuga är lite längre fram i livet. Men bil och skoter vill jag ha.
Vill kunna köpa det utan att bli totalt ruinerad.
Nå nå, nu är jag väl lite väl girig kanske.
Mycket vill ha mer.
Jag är en hemsk människa.
Jag blir aldrig nöjd.

Vi får se vad som händer.




Kommentarer
Postat av: Lina

cool stilren blogg!:D

gjort idag?

2010-09-27 @ 21:59:32
URL: http://linawendel.blogg.se/
Postat av: frida

vad tycker du med en hel outfit med jeanstyg? tyck till i vår blogg! :)

2010-09-27 @ 23:05:57
URL: http://experiience.blogg.se/
Postat av: Lotta

Spara lisa, spara :) fast då får du iof också leva som en kyrkråtta. Fast på ett annat sätt tycker jag :) Hehe,och om du pratar lite och sen tar lån så behöver du inte låna lika mycket liksom.Jag ska iaf försöka att undvika lån under mitt liv,hemskt ju :o

2010-09-28 @ 10:08:43
URL: http://hellete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0