Jag har tråkigt och VILL INTE sova

Lovar du att vara ärlig? JA jag ska vara ärlig, ni kan lita på mig
Du heter: Lisa
Smeknamn: LusLisa, tant berg, älskling, fläskröven, gris, ja allt möjligt
Låt som när du är ledsen sörjer till? olika
Beroende av: snus blandannat
Vem behöver du mest just nu: sömn skulle jag tippa på
Vad tror folk om dig? Jag vet ej, det kan i svara på
Stämmer det? Antagligen :p
Vad får du oftast komplimanger för? inte är det då för mitt tjocka, underbart vackra hår iallafall
Brukar du skratta för dig själv? Haha jo
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Nu dax att sova. Fryser som fan just duschat :) kommer hem vid 3imorron ska börja 6. Sen drar vi till morsan å farsan love you my darling puss puss :)"
Var bor du? Kirrrrna
Trivs du där: Jodå : )
Sprit, cider, vin eller öl: Öl
Brukar du bli för full: Det brukar hända, ja.
Vad har du för mobil operatör: Halebop
Är du allergisk i mot något: Nix
Har du haft sex idag: Jepps 
Nästa mål i ditt liv: Öööh.. vi får se
Hur svarar du i mobilen: "Hallå" eller "Hej det är Lisa"
Vem ringde du senast? Mor
Antal timmar sömn inatt: typ 8 timmar sen kom en bebis & syster till min säng : )
Sov du ensam: Nej, brevid lillasyster :D Inte så gott om plats i byn, hehe
Tycker du om din pappa: Njäeee...
Brukar du komma i tid: Jo, när det handlar om jobbet i af
När mår du bra: När jag är med människor som gör mig lycklig och när jag handlat något roligt och fint, hihi 
När blev du fotad senast: Igår kanske
Hur känner du dig nu: Bra tack
Vanligaste färg på dina kläder: Oftast svart, men andra färger förekommer också
Är du smart: Det beror på vad man pratar om, jag är inte tex, matte smart
Var du aktiv i skolan: Nä, inte dom sista 3 åren. Ångrar det idag
Vad saknar du: Hmmm...Inget speciellt just nu
Hade du en bra kväll igår: Jag hade faktiskt en toppen kväll igår! Riktigt kul faktiskt 
Favorit dryck på morgonen: Mjölk
Rakar du benen: Ibland, typ på sommaren, är inte så hårig.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Det är så olika med tanke på att jag jobbar alla timmar på dygnet
Är du blyg? Jo de är jag, men inte alltid
Sysslar du med någon idrott: Nej men jag saknar idrott, dvs olika boll sporter
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nää, sååå amerikansk film
Är du bortskämd: Nej fan
Vad gör du i morgon: Jobbar först halva dagen sen vet jag inte
Vad är det värsta du vet? Ångest tankar
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Olika
Vad behöver du just nu? Extra pengar är ju alltid kul
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Vet inte, känner ingen :p
Vad längtar du till? Nästa ledigvecka :p och att resa
Har du bra vänner och äkta vänskap? Japps!
Vad är det finaste du fått? Vet inte det finaste så där på rak arm, men mitt halsband som
jag har på mig varje dag är bland det finaste
En speciell dag du minns: Det första jag kom och tänka på är när min vän dog 28/6-04 :(
Hur gammal är du: 23, gammkärring
Tycker du om någon just nu: joo, älskar min tony
Om fem månader: typ januari... allt är väl som vanligt då
Du samlar på: inget
Gröna eller röda äppeln: röda mini äpplen är föbannat goda
Vem ringer du när du är arg/ledsen: tony 
Vilken tid gick du upp idag: typ halv 11
Har du sovit i din egna säng inatt: nej
Har du strumpor på dig nu: nix
Vad ska du göra ikväll: inget mer än att sitta här och strax sova
Är det okej att gråta: Haha såklart
När grät du senast: vettefaaan
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Åka på resa, bjuda med betydelsefulla människor
och så skulle jag nog operera min näsa
Bär du glasögon eller linser: har läsglasögon
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: näää
När går du upp ur sängen en helgmorgon: olika
Har du piercing: jo
Vill du gifta dig: tror inte de
Vill du ha barn: Jaa... kanske
Solar du ofta:  näe, lite då och då
Är du bra på att laga mat: nej, ingen stjärnkock direkt
Gillar du att dansa: tydligen när jag är packad
Är du flygrädd: Ja jag är lite rädd i planet, men inte så jag bölar och har mig
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten från byn eller nån ramlösa
Vilken är din favoritglass: vet inte, twister är ju gott
Tror du på ett liv efter döden: Ja, det måste man göra. Vill inte tänka tanken på att det
ska vara helt svart när man dör. Att det är ingenting efter döden skrämmer mig 
Tycker du om sushi: har aldrig smakat
Vad äter du helst när du ser på film: Chirre, dirre och karra
Bor dina föräldrar tillsammans: nix
Har du tandläkarskräck: Näe, men gillar det ändå inte
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kan vara allt möjligt, men lediga kvällar älskar jag
Vilken ögonfärg har du: bruna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: har jag nog
Biter du på naglarna: näe 
Röker du: nä fy fan det är så jävla äckligt
Hur ofta tränar/motionerar du: väldigt sällan, för sällan
Senaste låt du hörde: Typ dancing on my own på radion 
Vad gör du på helgerna: kollar film med min älskling och umgås med mina nära



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0