kyckling

Jag mår inte mycket bättre.
Men iprenen dämpade skallebanken i af.
Jag ska tvinga mig till jobbet idag och imorgon.
Blir det inte bättre till torsdag så får jag stanna hemma.
Har inte sjukskirvit mig en dag sen jag blev fast anställd i januari.
Det är bra tycker jag.
Vill som inte "förstöra" det. Jag vill ju kunna säga att jag
aldrig sjukskriver mig :D
Nä, men jag får dåligt samvete om jag måste sjukskriva mig.
Sen förlorar jag massa pengar som alltid behövs.
Och så är jag tillåten att gå till jobbet så länge det inte är magsjuka.
Så jag kör på !
Tur att jag slipper gåååå till jobbet. Det hade jag inte orkat med.

Bilder får jag bjuda på när jag orkar sitta långa stunder vid datorn igen ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0