Löjligt

Jag googlar på "frågor om mig" så jag ska ha något att göra
tills jag tänker lägga mig. Tv:n är upptagen för han spelar ps3.
Ena dosan är utlånad så jag kan inte spela med. Eller mot.

Började med detta inlägg igår men så slog Tony just
på en Magnus Betner film när jag skrev det där.. Den människan är så jävla rolig !
Och alla hans poäng är så jävla sanna. Ja, han är bra helt enkelt.
Och jäkla snygg också för den delen. Nu ska jag fortsätta med dessa
oerhört intressanta frågor och svar.



1. Hur gammal är du om fem år?
28... vafaaaan?

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
med L, med Aranya, med tony, blandannat

3. Hur lång är du?
ca 164

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
öööö...säkert något som gått på teven.

5. Vem ringde du senast?
Aranya

6. Vem ringde dig senast?
Linda

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Aha ne men nån sa att du var i siikavuopio, Haha behöver nån att hämta
mig från andra sidan"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Jag pratar hellst i telefon, sms kan ge missförstånd och så
är det roligare att tala i telefonen

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
snart så är dom skilda, JIPPI

10. När såg du senast din mamma?
söndag

11. Vilken ögonfärg har du?
bruna

12. När vaknade du i dag?
05:30

13. Vilken är din favoritjulsång?
julen är häääär å bla bla bla, gillar jag

14. Vilken är din favoritplats?
jag tycker om min by

15. Vilken plats föredrar du minst?
hmm... vette tusan

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
vi får se

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
att någon skulle dö, många ångest nätter

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
att jag och min arbetskamrat betedde oss som två små
fnittriga små flickor idag på en föreläsning

19. Hur stor är din säng?
160

20. Har du stationär eller bärbar dator?
stationär

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
nakenfis

22. Hur många kuddar har du i sängen?
två, en till mig och en till honom

23. Hur många landskap har du bott i?
ett

24. Vilka städer har du bott i?
kiruna och pite :p

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
går alltid utan sockor hemma, känner mig kvävd om jag går
med sockar och massa kläder på mig hemma

26. Är du social?
njaa... när jag mår sämre vill jag mest vara för mig själv
annars umgås jag gärna med människor som betyder något för mig

27. Vilken är din favoritglass?
jadu... finns många goda

28. Vilken är din favoritefterrätt?
choklad är alltid gott efter maten :D

29. Tycker du om kinamat?
har inte smakat

30. Tycker du om kaffe?
usch nej

31. Vad dricker du till frukost?
milk you know

32. Sover du på någon särskild sida?
sover gärna på min vänstra sida och så sover jag
längst in, bort från dörren

33. Kan du spela poker?
Jo det kan jag visst, men nu är det längesen jag spelat.

34. Tycker du om att mysa/kela?
Ja de är ju mysigt

35. Är du en beroendemänniska?
Jadu... det har jag inte tänkt på och orkar inte fundera igenom den
frågan just nu, haha :p

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
jepps

37. Vill du ha barn?
Vet inte... vill och vill, det är väl att ta i :p

38. Kan du några andra språk än svenska?
jo

39. Har du någonsin åkt ambulans?
jo

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
havet såklart

41. Vad spenderar du helst pengar på?
kläder, inredning och god mat :-)

42. Äger du dyrbara smycken?
nej inte i pengar, men jag några som betyder mkt för mig

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
massa

44. Kan du rulla med tungan?
nä, tror inte de, har svin kort tunga

45. Vem är den roligaste människan du känner?
ungefär alla jag känner är faktiskt riktigt roliga typer må jag skryta om !

46. Sover du med gosedjur?
haha nej

47. Vad har du för ringsignal?
all summer long med kid rock

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
mamma kanske har kvar något

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
ser inget rött just nu

50. Flirtar du mycket?
kul att flirta lite på skoj

51. Kan du byta olja på bilen?
njää

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
eh nä

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Dyngkåt och hur helig som hellst, svin bra !

54. Läser du dagstidningen?
om jag har en till hands så

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
nix

56. Dansar du i bilen?
njaa

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
mixmegapol

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
klottrade i almanackan igår eller nått

59. När var du i kyrkan senast?
hmm, sagas dop kanske?

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Anki

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Vet inte, men jag gillar att sova i tält, brukade alltid sova i tält för i siika,
så 1-2 nätter som högst i af

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Vet inte... är det elakt att svara så?

63. Vad lyssnar du på just nu?
dataljudet, sen är det tyst

64. Har du varit med i tidningen?
jo

65. Vad är det konstigaste du ätit?
hmm jag tycker det är konstigt att äta bläckfisk och det har jag smakat en gång

66. Vem såg dig naken senast?
tony

67. Vad är det för färg på din tandborste?
vit, blå eller grön kanske den är

68. Hur imponerar man på dig?
det tar ett jävla tag innan man får mig på fall ordentligt.
Till att börja med massa smicker och ärliga ord.
Tony fick vänta på mig i ca ett halv år så då förstår ni kanske...

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
tony

70. Har du någon piercing?
jo

71. Din största vinst?
hunka kanske

72. Civilstånd?
sambo

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
blogg.se och facebook

74. Är du fåfäng?
ja det är jag

75.  Ångrar du någonting du gjort?
nej, det gör jag nog inte

76. Hur gammal är din pappa?
50 kanske

77. Vilket är ditt drömjobb?
-

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
jodå, massor

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
hund, katt & kanin

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
tänker jag inte göra :-)

81. Svär du ofta?
ja, lite för mycket skulle nog andra säga

82. Sverige när det är som bäst?
Sverige är bra. Som bäst vette fan

83. Kan du åka slalom?
självklart !

84. Vad har du ätit i dag?
Havregrynsgröt, banan, nötter, 2 strips, en tugga apelsin så åt jag nyss
en macka på safari

85. Vad har du för utbildning?
gymnasiet

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
magen, ryggen och tänderna :p

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
my fucking nose !

88. Vilken är din bästa egenskap?
åå jag vet inte

89. Vilken är din sämsta egenskap?
humörsvängningar

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
flera stycken

91. Saknar du något?
njää, fia, men det har jag redan berättat till henne via sms idag :-)

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
nä, inte om man är över 15 eller så

93. Vad gör dig ledsen?
när jag blir sårad (uppenbarligen) och när jag tänker på människor som
har det svårt i livet... det gör mig ledsen att så många tar alkohol och droger
för att dämpa ångest. Det gör mig ledsen att så många verkligen tar den vägen i livet.
Det är så jävla tragiskt helt enkelt.

94. Vad gör dig glad?
när jag umgås med dom fina i mitt liv

95. Har du varit gift eller förlovad?
nädå

96. Vad ska du göra i helgen?
jobba, jobba, jobba

97. Vad är det knasigaste du gjort?
haha finns som en del att välja bland :D

98. Vad har du för laster?
snuuuus och godisgris

99. Vem är din förebild?
mommo

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
lägga mig i soffan raklång så ryggen får sträcka på sig

Visst hade jag roliga svar? mmm, skit kuligt


Kommentarer
Postat av: nina

Fel i dina svar:

Roligaste det är ¨då fan jag.

Och så har du haft fåglar

CP KURT OCH CP KOLA

2010-09-09 @ 18:30:34
URL: http://mumintrollsbloggen.blogg.se/
Postat av: Lisa M

hahaha jajusteja

2010-09-09 @ 21:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0