måndagen är strax över

Det gick bra att stiga upp imorse.
Ville självklart bara ligga kvar i sängen under mitt sköna, varma täcke.
Höll på att försova mig när jag snoozade. Livsfarligt det där.
Men jag kom upp i tid när jag kom på mig själv att jag inte kunde hålla
på att snooza hela morgonen. Och slagit av alarmet för jag skulle
bara blunda nåååågra minuter till. Där är det livsfarliga.
Man kan råka slå av alarmet utan att få snooooooozen tillbaka.
Jaja.
Såg inte heller någon som jag ville vara snygg för idag, pjuh !
Vilken lättnad. Hur hade det annars slutat?

Har i af fått mina göra-mig-vackrare-medel levererade till mig idag.
Ännu en lättnad. Är rädd att folk inte ska känna igen mig på stan utan
mitt sminkade nylle. Liiiite pinigt om man säger "hej" till nån (och är o-stylad)
och nån bah, vem fan är du? Är du en gammal ful gubbe från dom djupaste
skogarnas grottor? Hjäääääääälp ! Jag känner inte dig.
Så blir jag ledsen för att jag redan visste att jag var så ful och tänker,
var jag verkligen såååå ful? Så springer jag hem och gråter ögonen ur mig.
Och tänker ännu en tanke, livet är fan inte rättvist, DET ÄR INTE RÄTTVIST !

Nä, hoff, nu får jag lägga av.
Jag har faktiskt duschat idag, hela mig.
Sist jag duschade hela mig var på fredag. Smuts gris.

När man sitter vid datorn och känner att man börjar få ont i ryggen
så ska man lyssna på sin kropp och gå och lägga sig istället.
Eller åtminstone göra något vettigare.
Min rygg börjar värka nu, så nu drar jag.
Tingeling !



Jag och bror gjorde vackra tavlor till morsan ; ) haha


Kommentarer
Postat av: mammaMu

hörru, du är inte ful utan smink, sluta larva dig- du är en snygging med eller utan smink, där med basta ;-) Puss o kram jag älskar digvi ses nästa vecka

2010-09-08 @ 09:29:31
URL: http://gwm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0