skrubben

Jag har rensat i garderoben här i veckan.
Ni ska veta vilken skillnad det är!
Ångrar att jag inte tog före bild också.
Men ni som har sett min skrubb innan ser ju en stor förändring ;)
Jag har som lust att måla om inne i skrubben, men det ska jag inte göra.
För det första när man inte äger stället och sen vet man aldrig
när vi bestämmer oss för att byta lägenhet eller så.
Men det hade varit kul att göra något gulligt av denna skrubb.


Dekorerade förlängesen med blommor som ni ser där på väggen.
Men hälften är ju förstört. Dom får vara där fast jag tycker det är fult.
Tvättkorgen skulle Tony föra iväg dagen efter att jag rensat där,
men så vitt jag vet så står den fortfarande kvar.
Därav dagens stora gräl.
Välj dina strider. Jepp jepp.


Kommentarer
Postat av: mammisen

är tvättkorgen hel? JAG BEHÖVER en sån tvättkorg!!! Om ni inte hivat iväg den tar jag den gärna...nästa v när jag kommer in the evening;-)

2010-09-10 @ 09:27:56
Postat av: Lisa M

Ja, klart du kan få den :-) då får du ta med den å byrån på samma gång då när du kommer nästa vecka..

2010-09-10 @ 14:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0