hej

God lunch!
Idag vaknade jag halv nio. Som alla andra dagar
den här veckan. Det är en bra tid att vakna.
Efter klockan nio är det sent.
Jag har bara hunnit duscha och data nörda än så länge.

Snart ska jag kamma mitt hår.
Ja, min borste glömde jag i byn.
Har aldrig annars tagit med min borste dit
men nu när jag väl gjorde det så glömde jag den där.
Självklart.

Hoff, det är redan onsdag och snart är ledigveckan slut.
Idag åker jag till byn.
Egentligen vill jag bara vara kvar i stan och ha tid för mig själv.
Jag har bara flängt omkring dom senaste ledigveckorna.
Men efter den här lediga veckan ska jag nog ge mig den tiden.
Finnas här och göra det jag behöver få gjort.
Finnas här och hinna umgås med vänner & älskling.
Men samtidigt vill jag ju finnas där, i byn, för mommo & moffa.
Jag vill finnas där för dom så mycket som jag kan.
Är jag den som kan hjälpa ut dom i skogen med fyrhjuling,
så ska jag göra det.
För allt dom någonsin gjort för mig kommer jag aldrig komma ikapp.
Men missförstå inte.
Jag vill jätte gärna vara med dom. Vara i skogen. Vara i byn.
Jag älskar allt det där.
Men just exakt nu känns det som att det var hundra år sen jag
var ledig och var här i stan.
Nå nå, jag hinner med det också :-)
Sen så är det jätte tråkigt att alltid åka iväg från sin sambo :-(
Men han kommer ju till helgen. Men ändå... Buhuuu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0