matkoma?

Nyduschad och nyäten.
Jag är så mätt så magen bara sticker ut.
Det ser nästan ut som att jag är gravid, jag skojar inte.
Åt lite för mycket. Som vanligt. Men det gör inget.
Bättre lycka nästa gång :D

Vad mer?
Hmm...hmm...hmm...
Jag har inte sminkat mig idag.
Min storesyster säger alltid att jag inte ska sminka mig
för att jag är så söööt utan. Jag tror faktiskt hon menar så där ful-söt.
Som en mops, hundrasen ni vet, dom är ful-söta.
Jag är fan inte söt utan smink, inte så värst med heller.
Men alla kan väl inte se ut som barbiedockor?
Nää, det kan vi inte, men en dag ska jag se lite bättre ut i af :D
Nu ska jag googla på nånting som man får tjockare hår av och så ska
jag googla på piller som gör så man tappar sötsuget, matlusten och blir smal.
Jo, hej.

Hej, det är jag som är pricken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0