Stress! Låt mig sova bort några månader.

Alltså, jag är så stressad.
Det är så mycket som kommer hända inom en snar framtid.
Jag har svårt att hålla reda på allt och känner mig överöst med info.
Jag måste skaffa mig en redig almanacka där jag jag skriva in allt viktigt.
För jag kan vara aningen tankspridd och glömma bort en del.
Vart hittar jag en ordentlig, bra och SNYGG almanacka. Heter det ens så?
En bok, kalender som man bär med sig där man kan
skriva vad man ska göra det och de datumet...
Vad heter det?
Hjärndöd tjej bakom denna skärm.

Jag blir stressad för allt ska hända nästan samtidigt.
Mycket ska ordnas och fixas och det gör mig stressad.
Ta mig till dessa dagar så jag får det överstökat!

Jag och mina systrar.
Ni ska bara veta hur bäst dom är.
Men vi är inte ett dugg lika varann tycker jag.
En med svart hår, andra har blont och den tredje rött.
Men just nu har en svart, en rött och den tredje har brunt...
Mina systrar är så söta och fina medans jag (den med svart hår för er som
inte vet, svårt att gissa va? haha) ser ut som ett psykopat :-)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag driver en tv-blogg som heter http://tvminnen.blogg.se

Nu efterlyser jag personer som har någon anknytning till tv:n på ett speciellt sätt som kan tänkas vara med i min tv-blogg. Har du till exempel varit publik i ett engelsk-språkigt tv-program? Är du släkt med en jätte stor kändis? Var du ett av alfabetsbarnen i fem myror? Eller något annat liknande? Eller så kanske du känner någon person som har en speciell anknyning till tv:n om du inte känner att du har det? Skriv i så fall till mig om detta verkar intressant.

Trevlig dag!

Mvh


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0