tapet.

Ojojoj, ser att ni saknar mig här på bloggen.
Många besökare, så har ni inget nytt och otroligt spännande att läsa.
Jag måste verkligen skärpa mig. Allt för er min publik.

Tisdag alltså...känns mer som en dag som inte finns.
Typ tonsdag.

Inte har jag några trevliga och färska bilder att bju på heller.
Har målat och tapetserat gula rummet i byn. Lotta hjälpte mig.
Vi gjorde det tillsammans och drack nån öl till. Det blev så jäkla fint.
Jag måste skryta om mig själv och säga att jag är riktigt duktig på det där.
Fast det bara var andra gången så var jag riktigt skicklig.
Och det roliga är att jag kommer ju bara bli bättre ju mer jag håller på :)
Kanske något jag ska göra karriär i? Jag har så många planer så jag knappt kan välja :D
Nää, men jag tycker det är skoj att fixa och dona.
Men jag kanske inte tycker det är kul om jag gör det till andra?
När jag inte gör det åt mig själv. Eller åt mor, som i detta fall.
Det jag ville komma fram till var att jag inte ens har fotat mitt underbara verk.



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har fotat rummet, men har inte lagt in bilderna på datorn ännu :)

2011-04-07 @ 15:36:56
URL: http://l
Postat av: Anonym

// Lotta

2011-04-07 @ 15:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0