Waka waka

Det snöar som lite där ute.
Men vad gör väl de om hundra år?

Lyssnar på Waka waka med Shakira, bra låt, den gör mig glad.
Lillgossens första sånger är pokerface och waka waka.
Inge dumt lilla snigel eller bä bä vita lamm här inte.

Jag är heeeelt galen i min systers son!
Han är så söt och rar. Jag tror jag ska kidnappa honom och fly landet.
Så Nina, om du en dag märker att du vaknar efter klockan 6 så har jag
snott din bebis, men var inte orolig han är med mig då.
Jag kommer kanske tillbaka med skrikan efter en vecka när jag
lessnat på att vakna innan tuppen.



Kommentarer
Postat av: Nina

ja vad väntar du på, kom och knyck honom då :)

2011-04-18 @ 13:18:20
Postat av: lisen

hämtar han på onsdag kväll då :p

2011-04-18 @ 13:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0