.

Över en vecka har gått sen mommo lämnade oss här på jorden.
Det är tungt och känns fortfarande inte helt verkligt.
Trots att jag var med när hon tog sina sista andetag och såg hennes
kropp i fredags. Hon var så vacker, precis som vanligt.
Jag väntade mig att hon skulle vara vit och blek men det var hon inte.
Hon är vanligtvis ganska brun och var det fortfarande.

Nu när allt har fått sjunka in så finns det så mycket tankar om allt.
Känns som att jag har så mycket tankar om detta så det hade räckt till en hel bok.
Men än har jag inte fått ordning på alla mina tankar.
Det är uppochner, fram och tillbaka, hej å hå.
Jag längtar tills jag får ut mina tankar i skrift.
Det behövs för en person som jag.
Men än så länge är allt huller om buller.

Nu ska jag fixa med bilder.
Bland annat bilder som ska finnas på begravningen som är om 2 veckor.
Jag ser inte fram emot det.
Men mommo kommer få en jätte fin begravning.
Den kommer vara ljus, vacker, varm men samtidigt väldigt sorglig.

Älskade toktant, jag vill att du kommer tillbaka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0