.

Mitt i all sorg så måste man ju leva vardagslivet också.
Förra veckan skulle jag har börjat jobba igen efter 4½ veckors semester men
jag orkade verkligen inte med jobb när livet fick sig en tvärvändning.
Imorgon ska jag åter börja arbeta. Det känns som att det är lika bra
att ta tag i verkligheten nu när jag fått vara i 1 vecka och bråka med mina tankar
och känslor samtidigt som viktig tid med familjen har spenderats.
Jag ska ju ändå leva i den här verkligheten resten av mitt liv :(
Lika bra att börja vänja sig. Usch...

Nä men vardagslivet rullar på och det har varit så otroligt skönt och välbehövt
med semestern som har passerat. Ledighet efter 1 års slit är verkligen guldvärt.
Jag känner mig redo att jobba på nu.
Enda är att jag är så sugen på något nytt jobb!
Jag vill träffa massa nya härliga människor och bara pröva något annat.
Det känner jag mig väldigt taggat inför.
Så det är bara att söka något som intresserar mig och se vart det leder :)

Idag har jag vaknat halv sju så jag har hunnit averka
2 små frukostar (frulle #1 te och banan, frulle #2 äpple & mjölk)
och en timmes promenix. Jag är stenhård!
Ska nu äta riktiga frullen som antagligen kommer bestå av
havregrynsgröt, lingonsylt, mjölk, hårdbröd med smör, kalkontjosan och paprika på.
Till det kommer jag dricka citronvatten och möjligtvis te med honung eftersom
jag har blivit sjuk. Hostig, snorig och äcklig.
Kanske kokar jag ägg också. Vi får se.
Spänningen stiger och jag lovar att jag senare kommer med bildbevis ang. frukosten.

Nu heippa!


Fina jag för några veckor sen.

Kommentarer
Postat av: mor

lilla prinsessan ;o) Skitsnyggddddd är du

2011-08-31 @ 18:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0