...

Goddagens!
Jag är hemma på lunch, ja en tidig lunch.
Det är för att det är så lungt på jobbet så då
passade det mig också att gå hem eftersom jag är sjuuuuukt trött.

Jag gick och la mig igår vid 22, somnade efter 23 först eftersom jag hostade som
ett psyk. Sussade gott ända fram till klockan 3, jag trodde det var dags att stiga upp.
Sambon gick också upp precis samtidigt,
konstigt eftersom jag sov i sängen och han i soffan.
Vi brukar vakna samtidigt under nätterna när vi sover tillsammans men det
är säkert för att vi stöter till varann eller nått.
Eller så vaknar vi samtidigt pga telepati, med tanke på att vi vaknade
samtidigt inatt också :p ... mkt märkligt.

Jojo, jag vaknade för att jag drömde en mardröm.
Gick på toa och sen skulle jag försöka somna om igen.
Jo tjena!
Började tok hosta och snora som en jäkla dåre.
Trött som satan men ändå var det omöjligt att somna.
Hostan började lugna ner sig efter kanske 1 timme men då hade jag
ett annat problem. Mina tankar.

Jag tänkte på mommo och vart ledsen. Jag kunde inte tänka på annat.
Jag önskade att hon skulle komma och sätta sig vid min säng och
säga att jag inte skulle vara ledsen för hon har det så bra.
Allra hellst önskade jag att det också bara var en mardröm.

Sista gången jag kollade på klockan så var hon 04:47. Jippi! Tänkte jag.
Men jag somnade tillslut för att sen stiga upp klockan 6.
Fy fan vad jag vill bli frisk NU.
Nää, nu tänker jag käka en banan och vila.

Tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0