THE frulle!

Okej hörrni.
Jag vet att ni väntat hela dagen på det här.
Är ni beredda?
Jag sa: ÄR NI BEREDDA?

Här är min frukost i bilder.
Knäckemackan kan ni gångra till 3.
Perfekt kokta ägg. Som vanligt, så länge jag gör det på mina super plattor.







Sådärja! Snygga bilder va? Ska bli kökstavlor av dom alla, höhöhö.
Nu när jag ser det på bild så kan ni få veta några av mina små egenheter.

Bild nr 1: Tar för mycket sylt. Jag vet om det när jag tar 1-2 skedar men
tar lika mycket varje gång ändå.

Bild nr 2: Ser ni kalkonskivan på mackan? Det ser ut som att en råtta
gnagit i sig en bit där det är ett litet hål. Det var ingen råtta. Det var jag.
Jag tar alltid bort sånt från skinkan som ser äckligt ut. Tuggade en gång
i mig en skinka som var senig och den var jäkligt hård. Därför måste
jag ta bort äckliga bitar. Usch, så äckligt.

Bild nr 3: Jag har nyligen börjat bita bort äggvitan på toppen för jag tycker
ägg-gulan är godast. Det vita, enskilt är inte gott. Varför ska jag då äta det?
Däremot får inte en endaste bit av ägg-gulan gå till spillo, haha.

Bild nr 4: Det ska gärna vara jämna (i antal) skivor citron i vattnet.

Bild nr 5: Ja, jag lämnar sen kvar massa sylt ändå.


Jag är psykiskt sjuk märker jag nu när jag skrev ner allt de där.
Och tänk att jag har fler såna här tvångstankar, hohojaja.
Psyket nästa. Dom kommer få mycket där att göra med mig :D




Kommentarer
Postat av: låde

jag ser sju skivor i vattnet. fast det kanske gömmer sig nån där under, det vet jag ju inte :P

2011-08-30 @ 19:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0