Äntligen tidig morgon.

God jul, tänkte jag skriva, jag menar ju såklart god morgon.
Jag har vaknat innan halv åtta, det var ett tag sen. För ett ännu längre tag sen var det nästan sent för mig att vakna då.
Nu har jag redan ätit frulle, jag hade kunnat sova mer när jag vaknade men det är skönare att vakna tidigt. Jag har ju vart värsta ungdomen på senaste tiden och vaknat sent. Igår sov jag ända till 11! Herrajumala!

Jag ser så där ful ut som man gör när man sovit riktigt dåligt och inte sina 12 skönhetstimmar. Ja, nu är det läge för någon att säga "vänta du bara...."


Kommentarer
Postat av: Emma

Värst vad du ser ut att ha det mysigt på morgonen! Själv håller jag jämt på att frysa ihjäl.

2011-12-19 @ 22:29:25
URL: http://emmawik.blogg.se/
Postat av: Lisa m

Sv: levande ljus gör allt mkt trevligare :) och jag är den frusnaste människan jag känner! Därför jag sitter med täcket i frullebordet och dricker te, fast att jag dricker te syns ju inte, hehe

2011-12-19 @ 23:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0