Bilar och bullar.

Inatt drömde jag, ännu en gång, att jag åt nybakt lussebulla.
Jättemjuka, goda och luftiga.
I början av graviditeten var jag ofta sugen på korv.
Inte helt galen i att äta det, men suget kom ofta och innan det
var jag rätt så spyless på korv.
Nu under senaste veckorna, månaderna, är jag väldigt ofta
sugen på nybakta bullar...och lussebullar. Nybakta mjuka bakelser. Mmm...
Men helst bullar och lussebullar.

Snart ska jag ta en dusch. Håret och allt.
Hade behövt upp på stan såhär i sista minuten.
Mammas julklapp är ännu inte inhandlad och jag blir arg
på Kiruna som har så dåligt av just dessa affärer.
Det blir inte bättre av att jag inte har bil.
Fyyy faaan så låst jag blir utan en jävlabiljävlahelvete.
Jag är på jakt att köpa en ny bil men hittar inte det jag söker.
Vad jag nu söker. Och så är väl budgeten för låg.
Men jag ska hitta och hämta en bil första veckan (senast) i januari, banne mig!
Jag tänker inte vara billös när ungen kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0