En liten novell så här på nyårsmorgonen.

Go morron.
Nyårsafton idag, trevligt.
2012.
Jag tror på 2012, det blir ett grymt år.
2011 har varit ett jävligt bra år, ett av dom bästa, men också ett av dom sämsta och värsta i mitt liv.

Jag ligger ännu i sängen och det är en härlig värme här i rummet. Måste vara tack vare mitt livs levande element som fortfarande sover.

Jag har sovit otroligt bra även denna natt. Såå skönt. Men toaletten har besökts flera ggr. Och jag tror jag käkade praliner 2ggr, haha gris!

Jag är rätt så säker på att jag sover så gott för att jag är ute varje dag i friska luften och tar små prommisar som passar mig just nu. Jag började ju sova gott när jag sprang på stan och köpte julklappar och har varit ute nästan varje dag sen dess. Det bästa är att det känns bra att promenera lite varje dag också, inte som innan där i några veckor då det gjorde ont. Jag längtar sååå tills min kropp blir mer som vanligt så jag kan vara ute mer. Vintern är härlig och jag ser fram emot att gå många prommisar i kylan :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0