...

Duschat har jag nu gjort, håret är borstat och snart är det torrt.
Sen ska jag fixa till kaluffsen lite som jag alltid gör när jag duschat.
Det vill säga dra igenom med volumaster :)
Jag har inte fått nån frippatid, jag får väl vänta tills efter jul.
Jag vill ju inte gå vart som helst bara för att :S

Fan vad det är glassigt att vara ledig, jag som trodde jag
skulle dö av uttråkning. Men å andra sidan, jag har ju bara
varit ledig 1 vecka. Fast förra veckan räknas inte så jag är,
enligt schema, ledig min första dag just idag :)

Insåg just att det bara är 2 veckor kvar tills julafton.
Hjäääälp, jag som trodde jag var ute i god tid med
att köpa julklappar... Ååååå nej, det var jag tydligen inte.
Eller jag hade vart det om jag gjort det färdigt när jag tänkt göra de.
Hoho. Dags att sätta igång. Jag ska försöka att göra det nån dag, tidigt,
när inte massa annat folk är i farten.

Nä, jag har inget att skriva, tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0