Fina mommo.

När man har gråtit blir man så trött. Skönt trött.
Ögonen vill bara vara stängda och det känns så bra.

Jag och lillsyrran har pratat, skrattat och gråtit över mommo ikväll.
Vilka härliga minnen vi har med den där tanten alltså!
Vi har skrattat så tårarna sprutade så det tillslut blev böl av det hela.
Lilla mommo, jag önskar verkligen att du fanns kvar här med oss.
Vi saknar dig så och jag är så ledsen över att du inte kommer få träffa mitt barn.
Ledsen över att mitt barn aldrig kommer få träffa dig, rättare sagt.
Men jag tror och hoppas att du kommer vaka över mig och mitt barn.
Ditt barnbarnsbarn. Du hade tyckt det var så kul med en till bebis :)
Kom ihåg att fortsätta besöka mig i drömmarna.
Älskade, fina mommo. Jag är så glad över att du funnits i mitt liv.

Kolla vilken gullig gumma, se hennes varma fina leende.
Hon är på väg att ta en snus i af, undra vad vi pratade om :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0