Frisör tips, tack!

Jag hade behövt fixa till mitt hår. Hos frisören såklart.
Min frisör är mammaledig och jag har i flera veckor tänkt skaffa mig en tid hos nån annan men jag har tänk "jag hinner". Och så här nära jul är det nästan omöjligt att få en tid. Det är på Hårstil jag brukar klippa mig och dom hade såklart inga tider kvar. Men finns det nånstans ni kan tänka er att jag kan få en tid inom kort? Gärna på en salong där dom är duktiga också...
Jag tänkte bara toppa håret lite och kanske fixa färgen. Det hade behövts men jag vet inte om jag törs låta nån ny färga mitt hår, hos frisören jag går till blir jag alltid nöjd, jag kanske inte blir det hos nån annan och det är ju inte gratis precis. Men å andra sidan, de är bara hår och det går att fixa till ifall att :)

Tips?


Kommentarer
Postat av: lotta

Maggan har klippt å färgat på saxess, tror jag. Och hennes hår är ju skitasnyggt :)

2011-12-06 @ 12:28:49
URL: http://hellete.blogg.se/
Postat av: Lisse

Sv: Ahaa, får kolla där :)

2011-12-06 @ 14:18:38
Postat av: Li

Jag går hos Therese på saxess, alltid nöjd när jag går därifrån :) och Lise den andra tjejen som jobbar där är också jätte duktig så jag tycker också du ska prova dom :)

2011-12-06 @ 19:11:06
Postat av: Emma

Jag går till Bangs hos Marie, har alltid varit nöjd dom senaste fyra åren :D

2011-12-06 @ 22:12:15
URL: http://emmawik.blogg.se/
Postat av: Lisa

Sv: Tack för tipsen! Jag ska börja med att kolla saxess, är dom fullbokade får jag nöja mig med... annat :p

2011-12-06 @ 22:34:21
URL: http://mcitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0