God morgon!

Jag har nyss vinkat min gölliga lillsyster hej då till jobbet, vi drack te, åt bullfika och hade stearinljusen på. Mysigt.

Som jag sa till henne också så tycker jag om att gå och lägga mig under samma tak som systrarna och sen vaknar man tillsammans också. En av anledningarna till varför jag längtar så mkt till jul, få somna, vakna och umgås med familjen dygnet runt, hehe :-)

Jag har sjukskrivit mig idag (också) för jag har så pass ont i ryggen, är så trött och då känns det så dumt att jobba när jag ändå inte kan göra mitt jobb, det är inte schysst mot dom andra, det är som att lämna jobb till andra och jag gillar inte känslan... Jag tror jag går ut och jobbar imorgon och fredag i af, mina sista 2 dagar. Vi får se.

Nu tänkte jag gå och fortsätta sova en stund till. Om det går. Som ni ser är jag trött.

Haha man ser nästan ut som en annan person när man är lite trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0