Häxan har talat.

Gott nytt år och det där!
Men känns det inte lite uttjatat att säga 'god jul, gott nytt år' osv...? Eller är det bara jag som tycker det låter...ja, hur låte det egentligen? Det är som bara något man säger, bara för att. Kan vi inte komma med något nytt?
Vad skulle det vara?

Jag vill i af hälsa alla där ute att det nya året ska bli bra. Vi ska komma ihåg att ta hand om varandra, ta hand om dom vi älskar och bryr oss om. Och kanske tänka lite extra på dom som behöver en hjälpande hand här i livet.

Jag tycker själv att jag är en jäkligt elak människa, jag har aldrig sagt och kommer aldrig säga att jag är för snäll. För det är jag inte. Jag säger dumt om andra, jag dömer folk för deras utseende, jag tycker att en del människor är fula. Alla är inte vackra, alla fula har inte ens en fin insida. Visst, jag vet inte vad alla bär på i sina ryggsäckar men hur länge ska det vara OK att skylla på något som hänt för hundra år sen? Det finns många idioter som är så sjuka i huvudet och jag får tycka det. Jag ids heller inte låssas tycka om någon när jag inte gör det. Kanske är det mig det är fel på men jag tycker inte om alla. Ja, ni ser, jag hade kunnat rabbla upp massa mer elakt som jag gör men det spar vi på :-)

Nu ska jag inte verka så negativ!
Jag försöker bli en bättre människa, jag ska bli en bättre människa. Jag är medveten om många av mina brister och försöker bli kvitt dom så gott det går. Ibland glömmer jag bort och fortsätter som vanligt. Sen kan jag komma på mig själv, justi fan, det här skulle jag sluta med. Så får man fortsätta jobba med sig själv i hopp om att bli bättre.
Såja, ännu en novell av mig.
Hoppas ni inte läser men jag behöver skriva om mina tankar. Och om ni läser så vet ni (om ni inte redan visste) att jag är en jävla häxa, så de så :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror att dom flesta, om inte alla, tycker illa om iallafall någon.

Bara det att dom flesta håller det för sig själv. Medans andra inte kan eller kanske inte vill hålla tyst om det.

2011-12-31 @ 21:39:42
Postat av: Lisa

Sv: Ja jag vet då ingen som gillar alla. Sen vet jag inte heller många som håller det för sig själva, haha! Men det är väl så att inte många säger rakt ut vad dom tycker till personen och ist säger till andra - skitsnack. Det enda jag ville säga med inlägget är att jag inte är så snäll. Sen hur alla andra gör och säger och inte säger är upp till var och en ;)

2011-12-31 @ 23:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0