Inga bristningar.

Här för ganska många veckor sen så skrev jag att jag hade fått lite bristningar på sidan av magen.
Det var nog bara för att sommaren hade varit och jag var brun och min mage växte
jättesnabbt, från ingen kula till liten kula på bara över en natt, kändes det som
och eftersom den växte så fort så vart den nya huden vit och resten brunt,
det såg ut som bristningar. Men nu finns det inte ett spår av dom.
Dom har försvunnit mer och mer ju blekare jag har blivit, det tackar jag för!
Så måste man såklart skriva. Jo jag veeeet att det kan hända att jag kan
komma få bristningar ifall jag kanske går över tiden.
Men nu har jag inga och det är jag glad för.
Men jag kan tänka mig att jag kanske får det på tuttarna sen :S
Då mina är så små, så kommer det massa mjölk, blir stora och så får jag fula bristningar.

Blodådrorna på magen syns jätte tydligt, det ser lite läskigt ut ibland.
Det syns inte så bra på bild men i verkligheten när det är ljust syns dom bra.

Jaa, man kan undra varför jag ens skriver det här?
Ingen aaaaning.


Kommentarer
Postat av: åseeeen igen!

lyllo däääj! jag har fått bristningar på pattarna.. jeeete fint jööö! eller inte.

2011-12-30 @ 11:40:52
Postat av: Lisa

Sv: men då har du fått större brön än mig också :p får säkert också där sen, buhuu

2011-12-30 @ 11:53:14
Postat av: Åsa

Så länge jag inte får några på magen är jag jääävligt lycklig :)

2011-12-30 @ 13:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0