Jag kunde inte somna.

Ja morron!
Jag vaknade vid 10, jag har ätit frulle och håller på att frysa
röven av mig, det vore ju inte dumt, mehehe.
Nä, men det är alltså sviiiiiiiiiinkallt i detta hus, brrr.
Måste strax tända lite värmeljus så det sprider lite värme här i kylskåpet.

Inte kunde jag somna igår heller! Fi faaaaan.
Senast jag kollade klockan var hon halv 3, somnade nog ganska snabbt efter det.
Inte bra för mig att sova mitt på dagen kanske?
Men jag vart så stressad och uppspelt av mina tankar. Jag började tänka på saker som
ska handlas till bebisen, alla bilder på datorn som jag INTE HUNNIT
rensa eller framkalla, jag började tänka på att jag måste toppa mitt slitna hår jävligt snart
och så började fundera på vilken frisyr jag skulle ha sen när mitt hår blir längre.
Hurdan sorts lugg jag ska klippa. Den måste vara lättskött och lättfixat då jag
inte kommer ha tid att stå framför spegeln, eller ska jag ens ha lugg?
Då kan jag inte ha min älskade knut på hjässan. Jag började tänka på
mina tuttar som jag sen ska köpa mig och på näsan som ska fixas.
Jag tänker på att jag ska promma massor med vagnen och att jag så småningom
ska börja träna massa så jag får en stark och snygg kropp.
Osv osv osv osv... Ni förstår.
Tankarna tog aldrig slut och när jag vet att jag måste sova så blir jag stressad
och då börjar det klia i armarna så jag måste massera/trycka på dom
för att lugna ner mig själv. Hohojaja, att tankar kan bli så jobbiga :)
Jag gick upp två gånger med bara trollor och käkade lite chokladpraliner och drack julmust.
Haha, jag känner mig som värsta tjockisen när jag gör så, men vafaaaan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0