Promp, kläder och bebis.

Håhå, vette tusan som det blir nån promenix för den här heffaklumpen ikväll.
Jag är smockmätt och slö. Dålig kombo för att få sig lite motion :-)
Men det är inte helt uteslutet än, kvällen är ung.

Jag tänkte ta och beställa lite kläder till mig själv.
Först och främst ska jag se om jag hittar något fint
som jag kan ha till julen och nyår sen kanske jag hittar
något till vardag också, vi får se.

Skrutten i magen sparkas och slår så det gör ont.
Inte varje spark, men nån gång då och då och alldeles nyss
trodde jag att h-n var påväg ut från magen.
Alltså från självaste magen, som att h-n tänkte slå
ett hål rakt genom kaggen.
Åååh, jag längtar så tills h-n kommer till oss.
Du är redan så älskad och jag kommer älska dig för alltid min lilla skrutt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0