Torsdag.

God morgon.
Jag ligger i sängen ännu och har sovit oförskämt gott. Har inte ens behövt gå på toa en endaste gång! Läser överallt att höggravida nu sover väldigt dåligt om nätterna. Men innan den här bra sov-perioden så sov jag ju kasst.
Hoppas jag får fortsätta sova så här bra tills skrutten ska ut. Kanske får sova så här bra av en anledning. Kanske kommer vi få världens skrika som inte gör annat än att skrika om nätterna så då får jag sova superduper bra nu ist. Vem vet. Inte jag, men vi får se.

Nu har jag legat vaken en halvtimme, dags att kliva upp.

Ja, så insåg jag just att det är ju torsdag.
Nu går vi in i v.37!
Helt jävla galet.
Tiden går förbannat snabbt.


Kommentarer
Postat av: Peka

Jag vet inte varför men jag sov bättre de sista veckorna, innan det skitkasst. och ja då kanske det stämmer att man får en skrikbebis ;) fast såå mycket skrek han väl inte..tror jag...hahaha.

2011-12-29 @ 22:26:32
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0