Böl.

Jag är en väldigt känslig typ.
Jag gråter ofta till filmer och jag blir lätt rörd av allt möjligt.
Lättast gråter jag nog när jag ser folk på tv som blir glada.
När det är verklighet alltså. När folk kanske haft det jobbigt i livet
och sen får något som dom blir så tacksamma över. Det gör mig så glad
så tårarna sprutar. (Nu låter det som att jag är en jätte snäll människa
men det är jag inte, det får ni inte tro :D
Jag är en elak häxa som är lite för känslig för mitt eget bästa bara.
Jag är känslig(are) fast jag inte väntar barn. Jag hade mycket lättare
till tårar innan. Däremot har mitt tålamod blivit sämre...)

Igår såg jag det här klippet som snurrar runt
på facebook, som säkert många sett. Jag tänkte på den
här killen hela dagen igår. Ni kan ju gissa hur mycket jag bölade...
Se klippet om ni inte gjort det ännu!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0