V.37+0

God kväll.
Här blir det sent i säng som vanligt.
Vars försvann mina tidiga kvällar? Buhuhu.

Idag gick vi ju in i graviditetsvecka 37!
Det går undan nu hörrni.
Det känns som att jag knappt hinner blinka så är vi inne i en ny vecka. Om och om igen. 18 januari är beräknad förlossning. Jag har trott (eller velat, haha) att ungen ska komma ut tidigare. Jag har tänkt att ju mer jag tror på det så tror ungen det också och kommer tidigare än beräknat. Meeen innerst inne vet jag att jag antagligen kommer gå över tiden också. Men det gör inget, då har jag mer tid för mig själv och mer tid till saker jag tänkt göra. Sista minuten bruden ni vet...
Det jävligaste är att jag inte hittar en biljävel att köpa!!! Så sjukt frustrerande.
Nåja, skit i samma. Här är min mage för idag. Alldeles nytagna bilder.
Visst är min mage fin :) ?


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj va naveln var långt ner, du får nog bebis inom två veckor. tror den 6 januari :) lycka till!

2011-12-30 @ 22:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0