Alla hjärtans dag.

Fast jag inte är speciellt brydd om Alla ♥ dag så fick
jag ett samtal av min man för en stund sen "alla hjärtans dag puss"
-nått sånt sa han. Gulligt. Hur ska vi fira våran alla hjärtans dag?
Jag tänkte att vi skulle äta marinerad hamster hjärta (hjärta, naaaw)
med potatisar jag format till hjärtan, sallad (gjorde gurk skivorna till hjärtan)
och sås, som jag självklart kommer se till så den ligger som ett hjärta
över hamster hjärtat. Och allt detta är en överraskning till min man.
Han kommer bli så chockad så att HJÄRTAT kommer att stanna.
Sen har jag hyrt 3 (varför just 3 st? Jo 3 ord ni vet, JAG ÄLSKAR DIG) romantiska
filmer som vi ska sträck kolla medans vi äter gelé hjärtan och dricker blod (röd är
kärleken) Sen har jag hyrt en trubadur som ska sjunga och spela medans vi
sitter i soffan och kysser varandra passionerat. Dagen kan inte bli annat än LYCKAD!
Idag ska vi älska varandra mer än någon annan dag på året! Wiiihooo!

Glad alla hjärtans dag! Min favorit dag!




Kommentarer
Postat av: nina

möh!!!! du snodde min idé det ska vi åxå gö!!!

2011-02-14 @ 15:50:42
URL: http://ninavonkork.blogg.se/
Postat av: Ökänd

Jag bajsade i en skål. Som jag sedan åt upp. Det var min alla bögens dag!

2011-02-15 @ 14:28:53
Postat av: Hallvardkristina

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2011-04-14 @ 12:53:23
URL: http://hallvardkristina.blog24h.com
Postat av: Irma

Kul blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2012-03-18 @ 19:12:50
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0