fredagsmys

Jaha.. nu är nästa gång jag siter vid datorn.
Men nu är jag mätt på middag, paj, godis och coca cola.
Nu är väl mina två kilo tillbaka igen, haha.
Så duktig är jag på att banta.
Men vet ni det bästa trixet? Ta med godsaker till vänner
ni hälsar på, så kan ni äta där men sen finns det inte i erat
hem när ni blir sugen på något smarrigt. Bra för mig som
har sjukt dålig diciplin på mig själv när det gäller sötsaker.
Mens-historien får jag skjuta upp ännu en gång till nästa dator besök.
För nu är jag så mätt så jag bara ska sitta och gosa med söta människor.

Ha en trevlig helg!



Snygg jag med peruk och massa smink :D


Kommentarer
Postat av: Mamma Miaa - Gravid

Ser ut som en docka ju =) Jag vill fan oxå ha en peruk och gömma mig under :)

2011-02-11 @ 23:35:50
URL: http://actioonradar.blogg.se/
Postat av: Emilsilja

Perfect site, i like it!

2011-10-25 @ 15:46:23
URL: http://emilsilja.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0