good night skitstövlar

Jaaaajuste, jag kanske ska gå och lägga mig...?
Vi åker ju imorgon!
Först duscha bort färgen från håret förståss.
Kanske skulle jag ha packat idag? Ööööh...Braindead.

Igår gick jag och la mig 23. Sist jag kollade klockan var hon 01.03.
Faaan att jag är en grubblare. Svårt att somna om kvällarna fast
jag är trött som satan. Det blir ännu värre med tanke på att jag
inte har några som hellst rutiner i min vardag. Jobba fm, em, natt,
helger, dygnets alla timmar. Sen kommer ledigveckorna och då
måste jag sova ut för att dygnsrytmen är helt fuckad.
Jag hade kunnat stå ut med det om det handlade om att jag
tjänade betydligt mycket mer pengar, men det gör jag inte, då
är det inte ett dugg värt att förstöra min kropp för det.
Trist är även att jag trivs på mitt jobb.
Men jag vill inte att jag ska lida. Speciellt inte med den superdåliga
lön som jag har. Screw dåligt betalda jobb.
Hoppas jag kan somna gott när jag lägger mig.

God natt!
(jag och min storesyster brukar mms:a med varandra)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0