hårjävelskitanus

Ledigvecka! :)
Jippiii!

Det finns nästan inget gott att äta här hemma och jag är
alldeles för död för att orka gå och handla.
Jag har duschat, kollat tv, film, tvättat kläder och sängkläder.
Jag tror jag ska fortsätta hålla mig på den nivån. Seg nivån.

Sen ska jag ännu en gång beklaga mig över mitt hår.
Jag avskyr verkligen mitt hår. Och alltid när jag säger det så
skäms jag lite och tänker att jag kommer drabbas av cancer
eller någon annan hemsk sjukdom som gör så jag förlorar mitt hår
helt och hållet. Då skulle du må va Lisa?
Då skulle jag skämmas och ångra att jag någonsin hatat det
lilla hår jag har. Jag veeet. Det finns så mycket hemskt i världen
och jag klagar över mitt hår. Men ni vet hur det är.

Jag vill ha mycket, mycket, mycket hår på mitt lilla huvud.
Jag vill slippa behöva fixa det direkt efter att jag duschat.
Jag vill kunna duscha, ta på mössan och dra iväg.
Jag orkar inte hålla på att fixa med mitt hår bara för att
det ska se normalt ut. Varför kunde inte jag få tjockt vackert hår?
På den senaste tiden har jag bott i min mössa.
Jag orkar inte se åbäket.
Skit hår.


Kommentarer
Postat av: Peka

Du har ju för bövelen tjockt hår!

Ska inte (eller har du?..) du också prova balsammetoden?

2011-02-21 @ 12:45:20
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Tina

Ja vist känns de så..:/

Hoppas det iframtiden kommer nå super hårförtjockande metod.. jpbbigt med löshår å skit..

2011-02-21 @ 17:26:36
URL: http://twitter.com/tinoolino

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0