måndag

Jag är förschuuuuld. Det började förra veckan men ännu
är jag snorig. Värst är det på morgon och kväll. Så är de ju alltid.
Bara jag slipper feber så är jag glad :)

Hela helgen har jag sovit sååå gott. Mums asså.
Jag har käkat lite karra, chips och sånt skräp, men inte
så mycket så jag vore skämmas, så det är okej.
Som sagt, trixet är att inte köpa hem något gottigottgott.
Då funkar det för mig. Jag får äta godis och allt gott som
finns i våran värld men har jag det här hemma så
kan jag inte låta bli. Fast jag inte skulle vara sugen så
skulle jag kunna äta det ändå. Hade jag haft godis här nu så
hade jag garanterat tryckt i mig det NU. Hihi, gottegris.

Jag har en ny blogg föressten- http://burklisas.blogg.se
Men den är ännu inte fixad och fin så jag ska inte använda den
flitigt riktigt ännu.

Jag hade jätte fula naglar men klippte dom igår.
Jag blir avis på er som får snygga naglar när dom blir långa.
Mina ser bara förskräckliga ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0