nuuuu skaaa blooooodet flyta, ha ha ha ha ha

Mens. Så jävla äckligt och vidrigt.
Använder ni binda? DET om något är äckligt.
Blodet flyter/rinner/forsar ner från hålet och landar
på bindan, som man troligtvis har på en stund.
Så klibbar eller torkar det mot musen och gud vet vart... BLÄÄÄÄÄÄ.
Så äckligt!
Sen känns det som att det syns och hörs när man har
på den där äckliga bindan. Känns som att det syns tydligt
genom byxorna, man hör varje steg man tar att det prasslar
lite i trosorna. Man bah låter mens-blodet röras om nere
i det heliga området. Nej uuuusch, så äckligt.
Jag kan inte ens minnas när jag senast änvände blöja.
I början av mina mens år kanske? Måååånga år sen i af.
Tacka vet jag tamponger! Då håller sig griset inne i kroppen.

Mens är så onödigt. Jag har inte speciella smärtor,
ont har jag i magen 1-2 dagar, så där så man bara vill
knyckla ihop sig till en boll. Men det går ändå inte riktigt
att klaga på. Jag blir arg när jag blöder för det är så
irriterande. Jag känner ändå att jag måste skriva att
jag får vara tacksam över att jag fått denna förbannelse,
för alla får inte denna äckliga SJUKDOM. Det är en sjukdom för mig.
Inget vackert, inget heligt, bara en äcklig sjukdom som är i vägen
och stör mig så mycket.





Dööööö jävla mens, du är äcklig och jag hatar dig.


Kommentarer
Postat av: Peka

Jag har inte ens kunnat använda tampong förrän för typ 3-4 år sen..

Nä, tampisar är bäst!

Och jag får fan mer mensvärk om jag har binda..ingen aning om varför :P

2011-02-13 @ 21:05:38
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: nina

haha din lilla unge. mens är bra! och kul! blod är bäst!

2011-02-13 @ 21:39:17
URL: http://ninavonkork.blogg.se/
Postat av: elin

mens är vackert. doftar som en sommaräng. en varm flod av ketchup.

2011-02-14 @ 12:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0