sant eller falskt?

Alltså är det sant???
Är det dax igen?
Hur kan det vara möjligt?
Jo ni vet att det börjar redan bli stökigt här hemma igen.
Jag tycker att det enda jag gör är att städa, städa, städa.
Och Tony den jäveln har inte diskat sin disk ännu!!!!
Det skulle han ha gjort i förrgår... Imorgon... imorgon...imorgon...
Säger han. Jag är så less på att höra ordet IMORGON!
Nä det blir knappast rent av att jag sitter här och klagar.

Sen har jag det så rörigt i nästan alla skåp och lådor.
Det gör mig irriterad och jag kan aldrig känna att det
är helt städat och rent när jag vet vad som döljer sig
bakom stängda dörrar så att siga... haha.
Men det projektet tänker jag inte ge mig på förrän
jag är ledig som fan.


Kommentarer
Postat av: nina

vad i helvete! kJAG DAMMSÖG JU IGÅR DÄR!!

2011-02-17 @ 15:43:08
URL: http://ninavonkork.blogg.se/
Postat av: morsan

Lisa Lisa Lisa, det gör ingenting om det är lite stökigt, o Tony :o) en vacker dag så diskar han, känner lite igen Sebbe i honom..han vill också skjuta fram allt jobbig..

2011-02-17 @ 22:19:18
URL: http://gwm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0