jag ska ooa hela natten... inte.

Idag börjar jag 14:30.
Ställde klockan att ringa 09:00.
Kom jag upp då? Neeeeej, självklart inte.
Jag kom upp tio i tolv. Jag sov gott som en prinsessa,
precis som misstänkt. Men ibland sover jag lite för gott.
Nå nå, jag somnade först vid 3 tiden så jag har ju sovit
normalt med timmar ändå. Hoppas jag är jätte trött
tidigt ikväll så jag får normalare dygnsrytm.

Jag tror det är dax att hoppa i duschen nu så jag slipper
stressa sen. Skit också vad dålig jag är.
Jag skulle ju hälsa på syster idag. Gossen fyller 1 år.
Men å andra sidan, vi har varit med varann typ dygnet runt
i 1½ vecka så dom saknar mig kanske inte ändå ;)

Jag vill utomlands nuuuuu. Sol, värme och bad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0