jag vill styra dig med en järnhand

Åååh jag är så irriterad idag.
Jag är less!
Så less på allt jag kan komma på.
Less på kablar, less på stök, less på att städa,
less på att tvättkorgen är full och att jag är den
som måste ta tag i det om tvätthögen ska försvinna,
less på att ett eluttag är sönder, less på att jag inte
själv kan sätta upp spegel och tavla på dom här jävla
skit väggarna i våran jävla skit lägenhet, less på att
det är så dåligt med inbyggd förvaring i vårat hem,
less på att det inte finns plats för att köpa en stor
garderob till vårat hem, less på att blommorna bara dör,
less på att avloppet i duschen är igentäppt så det blir
ett stort jävla badkar av hela toaletten när man duschar,
less på att den i huset som varit ledig en hel vecka inte
gjort ett skit åt det heller, less på att det är jag som måste
fixa det också...
Less på min karl för att han inte gör som jag vill, haha!
Fan måste han vara så bångstyrig och ha en egen vilja?
Kan vi inte ha en gemensam vilja? Där min vilja äger förståss.
Kan han bara inte bli min robot och göra allt jag säger att han ska göra?
A-L-L-T !
Är det någon som har tips på hur man förvandlar sin sambo till en robot?
Hypnos kanske?

NÄ, nu ska jag börja städa och fixa så allt blir gjort,
istället för att klaga på det ;)




Kommentarer
Postat av: Peka

Man måste tyvärr instruera männen om dom ska göra nåt ;) du skulle ha gjort en liten lista till honom..

2011-01-08 @ 15:57:21
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Miaa

Woow det där inlägget hade verkligen kunnat avar skrivet av mig. Jag hade en hata allt dag men har nu blicit lugnare. jag är så jävla less på alla satans kablar som ligger i hela vardagsrummet, på våran mini toa och den dåliga förvaringen. Hatar garderober man inte kan flytta på.

2011-01-08 @ 16:39:39
URL: http://actioonradar.blogg.se/
Postat av: nina

du hade ju haft plats med en garberob i hallen

2011-01-08 @ 16:59:28
Postat av: AnnSofie

blunda och le :)

2011-01-08 @ 19:28:34
Postat av: lisa m

Nää, men han gör ju massor... problemet är att han inte gör allt - så jag slipper :D haha



jag blundade, men log inte så mkt när jag grävde i dusch avloppet.. ;)

2011-01-10 @ 00:29:52
Postat av: Emilianlovise

Excellent site!

2011-05-20 @ 12:53:35
URL: http://emilianlovise.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0