lördag

Ooooh äntligen är det rent här hemma.
Toan är så ren så jag skulle kunna ta betalt
av folk för att slicka omkring på dass.
Toaletter SKA vara rena. Man måste kunna
njuta llite extra när man skiter.

Och min karl och jag hjälps alltid åt att städa.
Ibland städar bara jag och ibland bara han.
Men oftast sköter vi det tillsammans.
Men tvätten rör han sällan i...tvättar hellst bara
sina träningskläder...
Och det där med robot var inte riktigt riktad åt städningen.
Det handlade bara om att jag vill styra han som en robot,
i allt! :D

Nä nu ska vi dra för han den där jag bor med är klar och tjatar på mig.
hej då

Svarar sen på kommentarer, så ni inte tror jag dissar er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0