virrpanna

Inatt sov jag på soffan.
Min karl hostade mycket.
Eller... En host, då och då.
Jag var jätte trött och kunde inte somna
när han gjorde dom där irriterande ljuden.
Så jag bäddade till mig på soffan och jag sov
sååå gott där. Somnade direkt.
Sen när Tony skulle till jobbet och säga hej då
till mig, så vaknade jag till, såklart.
Jag undrade vem fan det var!
Jag var helt inne i drömmarnas värld och fattade noll.
Trodde först att det var min bror, sen såg jag att det var det ju inte.
Kollade skeptiskt på den där typen som tänkte pussa på mig.
Sen sa jag, eller tänkte i af att - Jahaaaaa, det är du.
Hej, jag är en 23 årig virrpanna.

Nu ska jag kolla Mia & Klara med min syster.
Jag gjorde nyss en jäkligt god smoothie.
Måste nog ta mig ett glas till.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0